فروش ماینرها فقط با برگه سبز گمرک خواهد بود

کالایی در سبد نیست

بیت مین، نقشه استخراج دیجیتال جهان را در اکتبر امسال، راه‌اندازی خواهد كرد

Bitmain نقشه استخراج دیجیتال جهان را با عنوان اختصاری WDMM، در اکتبر امسال، راه‌اندازی خواهد كرد​.

سنگاپور ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ - حین برگزاری رویداد (World Digital Mining (WDMS که از 8 تا 10 اکتبر در فرانكفورت برگزار می شود، شركت Bitmain اولین پلتفرم برای برقراری ارتباط میان مالکان سخت‌افزارهای استخراج و صاحبان مزارع استخراج را با عنوان نقشه استخراج دیجیتال جهانی یا (World DigitalMining Map (WDMM راه‌اندازی خواهد کرد​.

صاحبان سخت‌افزارهای استخراج عموماً برای حفظ صرقه قیمت، به طور منظم در جستجوی مکان هایی با شرایط مناسب و منابع برق كافی برای استخراج رمزارزها هستند. WDMM اولین منبع جهانی خواهد بود که آن‌ها را به مزارع استخراج متصل می‌کند. مزارع استخراج در مقابل دریافت مبلغی بابت هزینه خدمات، منابع برق را در اختیار صاحبان سخت افزارها قرار می دهند.

Matthew Wang، مدیر مزرعه استخراج Bitmain می گوید:"WDMM با اتصال مزارع استخراج و صاحبان سخت‌افزارها با روشی کاملا جدید، کمک می‌کند تا صنعت استخراج پایدارتر شود. بخشی از تعهد ما، تامین پشتیبانی مناسب در طول عمر سخت‌افزار و حمایت از رشد کلی این بخش است."

مالکان مزارع استخراج می‌توانند حین برگزاری WDMS در فهرست WDMM ثبت نام نمایند. لازم است که متقاضیان جزئیات مربوط به تنظیمات فعلی مزارع استخراج خود و ظرفیت میزبانی از سایر ماینرها را ذكر کنند. در مقابل، به شرکت کنندگان، خدمات شخصی سازی شده Bitmain شامل کمک به طراحی مزرعه، ارتباطات با مشتریان خارجی برای میزبانی، و پشتیبانی عملیاتی، خرید و ساخت ارائه می شود​.

Gregory Ohanessia، مدیر بخش استخراج VC Mining می گوید:" قرار گرفتن در فهرست WDMM به من کمک کرد تا ماینرهایی را كه مایل به مستقر كردن تجهیزات خود در مزرعه من بودند را پیدا كنم. Bitmain قادر به برقراری ارتباط میان من و مشتریان مناسب بود و بدین ترتیب ظرفیت خالی كه در مزرعه داشتم پر شد. این حمایت و پشتیبانی است که من نیاز دارم تا به من در تسریع توسعه مزرعه كمك نماید.​"

Dmitrii Ushakov، مدیر بخش تجاری Bitriver می گوید:  " Bitmain شریک اصلی ما است. حدود ۸۵ % از تجهیزات عملیات سایت ما متعلق به Bitmain است. در عمل، قابلیت اطمینان ، سهولت عملیات و بالاترین كارایی این تجهیزات را بررسی کرده ایم Dmitrii Ushakov مدیر ارشد تجاری Bitriver افزود: " Bitmain نه تنها تجهیزات را به فروش می‌رساند، بلکه به ما کمک می‌کند تا تجهیزات را به شیوه‌ای موثرتر حفظ و نگهداری کنیم، به ما کمک می‌کند تا خروجی را تقویت كرده و مدت زمان توقف ماینرهای مشتریان را به حداقل برسانیم."

همچنین Bitmain در طی WDMS برندگان ده مزرعه برتر استخراج در سراسر جهان را نیز اعلام خواهد کرد. در این رویداد کارگاهی با تمركز بر تجزیه و تحلیل داده‌های مزرعه و نیز بحث‌ در مورد آینده تجهیزات استخراج، برگزار خواهد شد. فرصت‌هایی برای برای تبادل ایده‌ها و کشف فرصت‌های شراکت میان ماینرها و مالكان مزارع استخراج وجود دارد رای‌گیری برای انتخاب ده مزرعه برتر هنوز باز است و افراد می‌توانند در اینجا به مزرعه موردنظر خود رای بدهند.