فروش ماینرها فقط با برگه سبز گمرک خواهد بود

کالایی در سبد نیست

چگونه وارد صنعت استخراج بیتکوین شویم؟

چگونه وارد صنعت استخراج بیتکوین شویم؟

حدود 4 میلیون بیتکیون برای استخراج باقی مانده، ممکن است بخواهید وارد جریان استخراج آن شوید. استخراج بیت کوین به معنی رمزگشایی بلاک چین ها و دادن بلوک حل شده به سیستم است. بلاک چین دسته ای از بلوک هاست که هر کدام اطلاعات محاسباتی دارند.

همه میتوانند بیت کوین استخراج کنند.

چیز مورد نیاز اصلی برای استخراج دسترسی به اینترنت و سخت افزاری برای محاسبات است.

سخت افزار برای شروع استخراج لازم است.

اوایل از CPU کامپیوتر برای استخراج استفاده می شد، اما این زمان و تلاش زیادی را نیاز داشت. این تقریبا استخراج را غیر ممکن میکرد. ASIC به عنوان جایگزینی برای CPU استفاده می شود. بازدهی آن 100 برابر بیشتر از سیستم های قبلی ست.

سخت افزار ASIC  مخصوص استخراج بیتکوین طراحی شده و برق کمتر ی مصرف میکند.. سخت افزار های دیگر برای استخراج بیتکوین GPU و FPGA هستند.

استخراج نیاز به قدرت محاسباتی دارد. برای فراهم کردن این نیاز، یک ارائه دهنده ابری مورد نیاز است. استخراج کننده ابری به کاربران اجازه میدهد که قدرت رمزگشایی خود را در اختیار دیگران بگذارند. اینکار نیاز به خرید بسته استخراج ابری دارد.

پکیجی که انتخاب میکنید به مقدار پرداختی شما ربط دارد. مقدار پولی که پرداخت میکنید به قدرت رمزگشایی که دریافت میکنید بستگی دارد. مورد مهم بعدی این است که تصمیم بگیرید شانس استخراج خود را بصورت گروهی بالا ببرید.

استخراج فردی سود بسیار بیشتری دارد اما زمان قابل توجهی از شما میگیرد. استخراج همراه با حاصلش است. ضروری است که بخاطر مسائل امنیتی حساب بیتکوینی داشته باشید.

استخراج بیت کوین به معنای حل کردن پازل های یک بلاک چین است. برای حل کردن این پازل، کاربر نیاز به مقدار زیادی قدرت محاسبه گر دارد، که ASIC این کار را انجام می دهد.

بعد از حل کردن پازل هر بلوک، به استخراج گر پاداش داده می شود، و بلوک جدیدی در گره های دیگر پدید می آید. استخراج برای صحت کار نیاز به سیستم دارد؛ این به توافقی بین سیستم و بلاک چین برای صحت کار می انجامد.

امروزه قدرت محاسبه بیشتری برای استخراج بیت کوین نیاز است. سیستم ها توسعه می یابند و یکسری از دوره خارج میشوند.